Personel Daire Başkanlığı Komisyonları Güncellendi

Personel Daire Başkanlığı olarak kurumsal gelişimi sürdürülebilir kılmak, görev alanlarımızla ilgili süreçleri daha etkin ve sistematik şekilde yürütmek amacıyla birim komisyonlarımızda güncelleme ve yeni yapılanmalara gidilmiştir.

Bu kapsamda; Birim Kalite Komisyonu, Birim İç Kontrol İzleme ve Yönlendirme Komisyonu, Birim Risk Belirleme ve Analiz Komisyonu
güncellenmiş; mevcut üyeliklerde yapılan değişikliklerle komisyonların daha dinamik ve işlevsel hale gelmesi sağlanmıştır.

Ayrıca kurumsal görünürlüğümüzü ve dijital iletişim kanallarımızı daha etkili kullanmak amacıyla; Sosyal Medya Komisyonu ile Web Komisyonu ilk kez kurulmuştur.

Yeni dönemde komisyon üyelerimizle birlikte daha aktif, üretken ve iş birliğine dayalı bir anlayışla çalışmayı hedefliyoruz. Tüm komisyon üyelerimize özverili katkılarından dolayı teşekkür ediyor, yeni görevlerinde başarılar diliyoruz.
  • Bartın Üniversitesinde “İnsan Odaklı Liderlik ve Etkin Yönetim” Konulu Hizmet İçi Eğitim Programı Başlıyor

  • Bartın Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı İngilizce Web Sayfası Hizmete Açıldı

  • Hizmet İçi Eğitim Çalışmalarımız Bilimsel Eser Olarak Yayımlandı

  • Bartın Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı, “Yükseköğretimde V. İnsan Kaynakları Yönetimi Çalıştayı”na Katılım Sağladı

  • Bartın 75. Yıl Huzurevi Müdürlüğü Personeline Temel İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi Verildi

  • Bartın Üniversitesi İnsan Kaynağı Temmuz 2025 Verileri Açıklandı

  • Bartın Üniversitesi Personelinden Deprem Bölgesinde Örnek Dayanışma

  • Üniversitemizde Pasaport Talep Formu Başvuru Süreci Dijitalleşti

  • İç Kontrol Süreçleri Güçlendi: Hassas Görevler Yeniden Düzenlendi

  • Üniversitemizde Asli Devlet Memurluğuna Atanan Personel İçin Yemin Töreni Gerçekleştirildi

0 378 223 50 18     personel@bartin.edu.tr