Personel Daire Başkanlığı Komisyonları Güncellendi

Personel Daire Başkanlığı olarak kurumsal gelişimi sürdürülebilir kılmak, görev alanlarımızla ilgili süreçleri daha etkin ve sistematik şekilde yürütmek amacıyla birim komisyonlarımızda güncelleme ve yeni yapılanmalara gidilmiştir.

Bu kapsamda; Birim Kalite Komisyonu, Birim İç Kontrol İzleme ve Yönlendirme Komisyonu, Birim Risk Belirleme ve Analiz Komisyonu
güncellenmiş; mevcut üyeliklerde yapılan değişikliklerle komisyonların daha dinamik ve işlevsel hale gelmesi sağlanmıştır.

Ayrıca kurumsal görünürlüğümüzü ve dijital iletişim kanallarımızı daha etkili kullanmak amacıyla; Sosyal Medya Komisyonu ile Web Komisyonu ilk kez kurulmuştur.

Yeni dönemde komisyon üyelerimizle birlikte daha aktif, üretken ve iş birliğine dayalı bir anlayışla çalışmayı hedefliyoruz. Tüm komisyon üyelerimize özverili katkılarından dolayı teşekkür ediyor, yeni görevlerinde başarılar diliyoruz.
  • Bartın Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı Komisyon Yapılanmasını Güçlendirdi

  • 2025 Yılı Kurumsal Mali Durum ve Beklenti Raporu Hazırlandı

  • İki Kıymetli İsim Yeni Görevlerine Uğurlandı

  • Devlet Memurlarının Yarım Zamanlı Çalışma Hakkına İlişkin Yönetmelik Yayımlandı

  • Akademik Birimlerle Merkezi Maaş Toplantısı Yapıldı

  • Personel İşlemlerinde Yapay Zeka Dönemi

  • Maaş İşlemlerinde Merkezi Sisteme Geçiliyor: Personel Daire Başkanlığı Yeni Döneme Hazırlanıyor

  • Öğrencilerimizden Başarıyla Tamamlanan İş yeri Uygulama Eğitimi

  • Personel Daire Başkanlığı Komisyonları Güncellendi

  • İŞKUR Gençlik Programı Eğitimleri Gerçekleştirildi

0 378 223 50 18     personel@bartin.edu.tr