2025 Yılı Kurumsal Mali Durum ve Beklenti Raporu Hazırlandı

Bartın Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı, 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu'nun 30’uncu maddesi doğrultusunda, 2025 yılı Ocak-Haziran dönemine ilişkin faaliyetlerini ve Temmuz-Aralık dönemi hedeflerini kapsayan 2025 Ara Dönem Faaliyet Raporunu kamuoyuyla paylaştı.

Başkanlığımız tarafından hazırlanan raporda; insan odaklı hizmet anlayışıyla yürütülen çalışmalarda şeffaflık ve verimlilik ilkeleri ön plana çıkarılırken, akademik ve idari personel politikaları, eğitim faaliyetleri, kadro planlamaları ve dijital dönüşüm adımlarına ilişkin çok sayıda başlık yer aldı.
Sürdürülebilir gelişimi önceleyen bir yaklaşımla hazırlanan rapor, şeffaf ve katılımcı yönetim anlayışının kurumsal bir çıktısı olarak kamuoyunun bilgisine sunulmuştur.


2025 Ara Dönem Faaliyet Raporu'na ulaşmak için Tıklayınız.

  • "Bartın Üniversitesi Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Ölçütleri Yönergesi” Konulu Mesleki Söyleşi Gerçekleştirildi

  • Başkanlığımız Danışma Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi

  • Üniversitemizde 2026 Yılı Hizmet İçi Eğitim Çalışmaları Başladı

  • Kıymetli Çalışanımız Yeni Görev Yerine Uğurlandı

  • BARÜ’de İdari Performans Değerlendirme Süreci Başlıyor

  • Bartın Üniversitesinde Ek Ders Ödemelerinde Merkezileştirme Çalışmaları Başladı

  • Daire Başkanlığımız, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesinde Temsil Edildi

  • Üniversitemizi Güzelleştiren Ekiple Bir Araya Gelindi

  • Personel Daire Başkanlığında “Akademik Teşkilat Yönetmeliği” Eğitimi Gerçekleştirildi

  • Personel Daire Başkanlığında Doktora Sonrası Araştırmacı İstihdam Süreçleri Anlatıldı

0 378 223 50 18     personel@bartin.edu.tr