2025 Yılı Kurumsal Mali Durum ve Beklenti Raporu Hazırlandı

Bartın Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı, 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu'nun 30’uncu maddesi doğrultusunda, 2025 yılı Ocak-Haziran dönemine ilişkin faaliyetlerini ve Temmuz-Aralık dönemi hedeflerini kapsayan 2025 Ara Dönem Faaliyet Raporunu kamuoyuyla paylaştı.

Başkanlığımız tarafından hazırlanan raporda; insan odaklı hizmet anlayışıyla yürütülen çalışmalarda şeffaflık ve verimlilik ilkeleri ön plana çıkarılırken, akademik ve idari personel politikaları, eğitim faaliyetleri, kadro planlamaları ve dijital dönüşüm adımlarına ilişkin çok sayıda başlık yer aldı.
Sürdürülebilir gelişimi önceleyen bir yaklaşımla hazırlanan rapor, şeffaf ve katılımcı yönetim anlayışının kurumsal bir çıktısı olarak kamuoyunun bilgisine sunulmuştur.


2025 Ara Dönem Faaliyet Raporu'na ulaşmak için Tıklayınız.

  • Bartın Üniversitesinde “İnsan Odaklı Liderlik ve Etkin Yönetim” Konulu Hizmet İçi Eğitim Programı Başlıyor

  • Bartın Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı İngilizce Web Sayfası Hizmete Açıldı

  • Hizmet İçi Eğitim Çalışmalarımız Bilimsel Eser Olarak Yayımlandı

  • Bartın Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı, “Yükseköğretimde V. İnsan Kaynakları Yönetimi Çalıştayı”na Katılım Sağladı

  • Bartın 75. Yıl Huzurevi Müdürlüğü Personeline Temel İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi Verildi

  • Bartın Üniversitesi İnsan Kaynağı Temmuz 2025 Verileri Açıklandı

  • Bartın Üniversitesi Personelinden Deprem Bölgesinde Örnek Dayanışma

  • Üniversitemizde Pasaport Talep Formu Başvuru Süreci Dijitalleşti

  • İç Kontrol Süreçleri Güçlendi: Hassas Görevler Yeniden Düzenlendi

  • Üniversitemizde Asli Devlet Memurluğuna Atanan Personel İçin Yemin Töreni Gerçekleştirildi

0 378 223 50 18     personel@bartin.edu.tr