2025 Yılı Kurumsal Mali Durum ve Beklenti Raporu Hazırlandı

Bartın Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı, 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu'nun 30’uncu maddesi doğrultusunda, 2025 yılı Ocak-Haziran dönemine ilişkin faaliyetlerini ve Temmuz-Aralık dönemi hedeflerini kapsayan 2025 Ara Dönem Faaliyet Raporunu kamuoyuyla paylaştı.

Başkanlığımız tarafından hazırlanan raporda; insan odaklı hizmet anlayışıyla yürütülen çalışmalarda şeffaflık ve verimlilik ilkeleri ön plana çıkarılırken, akademik ve idari personel politikaları, eğitim faaliyetleri, kadro planlamaları ve dijital dönüşüm adımlarına ilişkin çok sayıda başlık yer aldı.
Sürdürülebilir gelişimi önceleyen bir yaklaşımla hazırlanan rapor, şeffaf ve katılımcı yönetim anlayışının kurumsal bir çıktısı olarak kamuoyunun bilgisine sunulmuştur.


2025 Ara Dönem Faaliyet Raporu'na ulaşmak için Tıklayınız.

  • Bartın Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı Komisyon Yapılanmasını Güçlendirdi

  • 2025 Yılı Kurumsal Mali Durum ve Beklenti Raporu Hazırlandı

  • İki Kıymetli İsim Yeni Görevlerine Uğurlandı

  • Devlet Memurlarının Yarım Zamanlı Çalışma Hakkına İlişkin Yönetmelik Yayımlandı

  • Akademik Birimlerle Merkezi Maaş Toplantısı Yapıldı

  • Personel İşlemlerinde Yapay Zeka Dönemi

  • Maaş İşlemlerinde Merkezi Sisteme Geçiliyor: Personel Daire Başkanlığı Yeni Döneme Hazırlanıyor

  • Öğrencilerimizden Başarıyla Tamamlanan İş yeri Uygulama Eğitimi

  • Personel Daire Başkanlığı Komisyonları Güncellendi

  • İŞKUR Gençlik Programı Eğitimleri Gerçekleştirildi

0 378 223 50 18     personel@bartin.edu.tr