2025 yılı Başkanlığımız Şube Müdürlüklerine Ait İş Planları Yayımlandı

Bartın Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı, PUKÖ kapsamında 2025 yılına ait iş planlarını tamamlandı. Dijitalleşme vizyonu kapsamında, bu yıl Office 365 Planner uygulamasıyla entegre bir çalışma sistemi benimsenerek süreçlerin daha verimli ve etkin yönetilmesi hedefleniyor.
  • "Bartın Üniversitesi Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Ölçütleri Yönergesi” Konulu Mesleki Söyleşi Gerçekleştirildi

  • Başkanlığımız Danışma Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi

  • Üniversitemizde 2026 Yılı Hizmet İçi Eğitim Çalışmaları Başladı

  • Kıymetli Çalışanımız Yeni Görev Yerine Uğurlandı

  • BARÜ’de İdari Performans Değerlendirme Süreci Başlıyor

  • Bartın Üniversitesinde Ek Ders Ödemelerinde Merkezileştirme Çalışmaları Başladı

  • Daire Başkanlığımız, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesinde Temsil Edildi

  • Üniversitemizi Güzelleştiren Ekiple Bir Araya Gelindi

  • Personel Daire Başkanlığında “Akademik Teşkilat Yönetmeliği” Eğitimi Gerçekleştirildi

  • Personel Daire Başkanlığında Doktora Sonrası Araştırmacı İstihdam Süreçleri Anlatıldı

0 378 223 50 18     personel@bartin.edu.tr