Bartın Üniversitesi 2025 Yılı Akademik Teşvik Başvuru Takvimi Açıklandı
Bartın Üniversitesi öğretim elemanlarının “Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliği” hükümleri kapsamında 2025 yılına ilişkin başvuru süreci belirlenmiştir. Personel Daire Başkanlığı tarafından yürütülecek olan başvurular, ilgili komisyon değerlendirmeleri ve itiraz süreçleri aşağıdaki takvime göre gerçekleştirilecektir.Akademik teşvik başvurularının doğru, eksiksiz ve süresi içerisinde yapılabilmesi için tüm öğretim elemanlarımızın belirtilen tarihlere titizlikle uyması önem arz etmektedir.
2025 Yılı Akademik Teşvik Başvuru Takvimi
02–09 Ocak 2026 (Mesai saati bitimine kadar)
Öğretim elemanlarının YÖKSİS çıktısı ve diğer kanıtlayıcı belgelerle birlikte bağlı oldukları bölüm/anabilim dalı başkanlıklarına UBYS üzerinden başvurularını yapmaları.
12–16 Ocak 2026
Akademik teşvik başvurularının ilgili Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonlarınca değerlendirilmesi.
19 Ocak 2026 (Mesai saati bitimine kadar)
Birim Komisyonlarınca hazırlanan değerlendirme sonuçlarının UBYS üzerinden, puan tablosu ve belgelerle birlikte üst birimlere iletilmesi ve Personel Daire Başkanlığı aracılığıyla Üniversite Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna gönderilmesi.
20–23 Ocak 2026
Başvuruların Üniversite Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından incelenmesi.
26 Ocak 2026
Sonuçların ilanı.
26–30 Ocak 2026
Öğretim elemanlarının Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna itiraz başvurularının alınması.
05 Şubat 2026
İtiraz başvuru sonuçlarının açıklanması.
06 Şubat 2026
Akademik teşvik almaya hak kazanan öğretim elemanlarının listesinin Üniversitemiz web sayfasında ilan edilerek, Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına ve ilgili birimlere bildirilmesi.
0 378 223 50 18 personel@bartin.edu.tr








